2014年3月9日星期日

卓毅游泳會有點奇怪

好多游泳會古古怪怪, 用d怪招 tum 人學游水, 呢間都好奇怪, 游泳班4堂一期, 實學唔識, 然後再 tum 你報班, 本來10堂學得曉, 搞搞下變左十幾二十堂, 真係識做生意呀, 表面上睇好似好正當, 原來想分開幾刀斬你千幾二千蚊, 外面正規的的游泳班都係七至十堂一個 course, 邊有可能4堂架, 分明想斬客, 用平價引你入局...

再搜尋下佢個 fb , 發現真係好唔老實, 搞埋d假 likes , 等人地以為佢好多 fans, 厄人學游水, 644個讚, 得7人正在討論, 果7個人, 可能全部都係卓毅游泳會D教練泥



卓毅游泳會?

我諗住同個女一齊學, 見呢間卓毅有成人班, 所以報左, 學完一期仲未學曉, 個教練叫我再報初班,唔係馬, 學完一期初班又學初班, 學果啲野一模一樣, 激鬼氣, 叫個女去泳天學

卓毅游泳會同泳天邊間好? [複製鏈接]


wsgh1015
複式洋房

1#
 發表於 14-5-31 01:31 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我諗住同個女一齊學, 見呢間卓毅有成人班, 朋大友話學過, 所以報左, 學完一期4堂仲未學曉, 個教練叫我再報初班,唔係馬, 學完一期初班又學初班, 學果啲野一模一樣, 激鬼氣, 叫個女去泳天學, 後尾我同朋友講, 話邊有4堂一期的游泳班,擺明想昆你學
卓毅的游泳班很古怪, 4堂一個游水班, 我問過朋友, 點會4堂學得識游水架, 呢間泳會想昆人就真, 真係識搵錢, 昆左你學先, 學唔曉再氹你學多期

後來朋友同我講番, 話呢間野想你學完一期又一期, 第一期4堂, 第二期話最好報12堂的, 氹佢學左幾期





ivanhomum
複式洋房
2#
 發表於 14-6-10 10:38 |只看該作者
When my son is small, he joined win tin

1 条评论: